20. 10. 2010

Amway / Alticor

Jednoho krásného zářijového dne mě na ulici oslovil jeden mladý klučina. Nutně potřebuje lidi pro svůj internetový projekt. Internet je můj chleba a tak pod vidinou výdělku jsem souhlasil s další schůzkou. Vše bylo domluveno a já se dostavil na místo určení.
Klučina otevřel v saku. Trochu jsem se zastyděl, nebyl jsem zrovna na tuto schůzi nejlépe oblečen, o to rychleji sem se cítil líp, když jsem zjistil, že kancelář je z dětského pokoje plná ještě soukromích fotografií, hraček a všeho možného harampádí (proč já jen mu neřekl ať se sejdeme někde v kavárně?). Jal jsem se tedy usadit ve starém křesle a vesele se zahleděl na klučinu v saku, který jako doplněk použil růžové papuče.
Co už, říkal jsem si, důležité jsou příjmy. Po chvíli pokreslil celý flipchart. Bylo poznat, že podstoupil několik školení - bohužel si z nich nevzal moc dobrého. Dlouho trvalo než se mi podařilo zjistit potřebné informace: kolik je marže, kolik stojí registrace a zda zboží je volně presentované.
Po diskuzi o marži a jak se vlastně počítá, mi nedalo a zeptal jsem se na dvě poslední otázky, a to zda je nutný živnostenský list a kolik on sám má z tohoto systému. Na první mi bylo odpovědí, že při menších výdělcích potřeba živ.list není a na druhou mi klučina raději přímo neodpověděl.
(Doplněno: Z jiného zdroje jsem si získal, že opravdu živnost není potřeba ale místo peněz dostáváte slevy)

Po nějakém čase přítelkyně přišla domů, že ji někdo lákal do podobného multilevlu. Říkám ji "to je Emway, to musí být určitě on". Vše tomu nasvědčovalo: zboží, způsob prodeje a distribuce a několik dalších prvků. Ale že prý ne. No, nebudu zdržovat, jednalo se o Alticor, což je v podstatě Amway, jen pod jinou značkou -  lidi mají značku Amway špatně zafixovanou, tak se udělala značka nová a to Alticor.

Ale abych přidal i závěr. Dlouho jsem studoval podmínky a mohu říct, že se vyplatí jen pokud máte v okolí zboží komu nabídnout. Já osobně bych tak využil jen pořádané semináře, které občas stojí za starou belu ale občas přinesou i ten osobní rozvoj - záleží na přednášejícím.

36 komentářů:

  1. Amway - osobní zkušenost je k nezaplacení-že ?Amway jsou lidé plní optimismu rádi otom hovoří a pumpují se - dostal jsem od nich nějaké motivační CD-pro ty kteří se proto nadchnou je to asi Ok ale rád mezi ně nepatřím.O systému který mi nabídli si myslím že je pro mě nevýhodný, prodělečný - pouze pro manegement, vedení je pasívním přijmem - zakladatelům.
    Obrovský přínos to však může mít pro osobní rozvoj - vše něco stojí ... také jak pro koho .
    Pokud člověk "neví" a je mu toto předhozeno tak se to může jevit jako obrovská šance.

    M.

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes jsem mela setkani s clovekem,ktery je puvodem ukrajinec mluvici lamanou slovenstinou s cestinou a ztravili jsme pul dne hovoru o tom samem,takze ted uz jen sleduji,jak tem MLM neni vydelecny a jak ten klucina mluvi a toci porad to same dokola. O tom,jake prijmy jsou fakticke radeji nechci psat , klasicka stromova strukturaaaaa...hahaha

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj lidičky, pamatuji si když moje přítelkyně přišla s tím že jde na nějakou obchodní schůzku, já na ni počkal venku a po hodině přišla že potřebuje peníze na registraci. Byla tak tvrdohlavá že jsem se rozhodl jí ty peníze půjčit. A navíc si ještě propůjčila mé jméno a já to tam musel podepsat, protože jí do 18 let zbýval měsíc. Jsem člověk který potřebuje informace a důkazy že je tento byznys funkční. Trvalo mi to rok a půl abych zjistil výhodnost a přesné složení výrobků, plné pochopení výhod marketingového plánu, zjištění že je stále mnoho těch, kteří toto podnikání chápou špatně a bohužel vysvětlují špatně. Také jsem se dozvěděl za menší příplatek že veškeré informace jako třeba že Amway je jednou z největších společností co se týče drogerie, že je díky této firmě více než 2200 dolarových milionářů což je na světě 2. nejúspěšnější místo (první je firma Microsoft více než 3000 dolarových milionářů), nebo že Amway má až neuvěřitelně rychlý nárůst ročního výdělku nyní zhruba 10 miliard dolarů. všechny tyto informace jsou pravdivé a může si je ověřit díky nezávislé společnosti euromonitor-www.euromonitor.com. A díky těmto znalostem jsem se do tohoto podnikání vložil s větší vervou než má, nyní bývalá přítelkyně. Nakonec bych rád dodal, že může být sebe víc lidí se špatným názorem ale ať už budou mít špatný názor nebo nebudou Amway bude stále růst a nabírat roční obrat rychleji a rychleji.

    OdpovědětVymazat
  4. Společnost Alticor není přeměna značky ze společnosti Amway. To že když někdo propaguje Amway podnikání pod značkou Alticor je problém jednotlivců a rozhodně ne většiny.
    Amway založila mateřskou společnost Alticor, protože sama Amway sdružovala mnoho společností z mnoha různých oborů. Tyto společnosti včetně Amway byly pak zařazeny jako dceřiné pod společnost Alticor, aby bylo jasné, že společnost Amway Corporation se věnuje výhradně přímému prodeji. Mezi ty další společnosti patří např. Fulton Innovation (technologie bezdrátového dobíjení mobilních zařízení), Amway Hotel Corporation (správa hotelů držených v osobním vlastnictví pod Alticorem), Access Business Group (společnost zajišťující výrobu a technologické postupy výroby produktů) a dále výzkumné společnosti z mnoha oborů jako např. Gurwitch Products, Metagenics, KinDex Therapeutics a Interleukin Genetics.
    Mimochodem těch dolarových milionářů vychovaných v Amway není 2200 ale přes 2700 a velikost společnosti lze ověřit nejen u Euromonitoru, ale i u magazínů jako je třeba Forbes nebo Fortune. Kromě toho bych ještě rád doplnil, že společnost Alticor je v celém tom žebříčku největších firem téměř jediná, která nemá absolutně žádný dluh, což ji zajišťuje mnohem vyšší stabilitu oproti drtivé většině z těch největších společností.

    Jak je vidět dle toho, co se píše na internetu, u nás v ČR se na MLM stále hází špína, zatímco v Německu, Francii, Španělsku a Velké Británii hraje přímý prodej prostřednictvím MLM prodeje pro ekonomiku již důležitou roli. Přestože jsme středem Evropy, naše myšlení se zdá stále jako východoevropské podléhající konzervativnímu uvažování.

    Začít podnikat z pokojíčku domova. Kde jinde stačí tak málo, abyste mohli začít ihned podnikat.

    Lubo Pářa - Amway Fan Site
    více můžete zvědět na www.amway-fan.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,tento komentář je naprosto vystihující,připojuji k němu své ano.

      Vymazat
    2. Ale Lubo, nelži. Vždyť v roce 2008 proběhl v UK soud s Amway a málem tam Amway zrušili. V žalobě se psalo, že z 33 000 členů v UK jich jen 90 vůbec pokryje náklady tohoto podnikání, ostatní prodělávají...:-) MLM, že je pro ekonomiku přínosem? :-) Ty jsi komik. Z výše uvedeného plyne, že ti malí podnikatelé jsou většinou v mínusu a tedy ani neplatí žádné daně, pokud k tomu ještě nepracují, což většinou musí, protože Amway je neuživí.

      Vymazat
    3. Ja mam s Amway take zkušenosti. Zaprvé nechápu jak se někdo může dostat do mínusu. Ano, pokud si třeba nakoupím 50 balení něčeho pro co nemám odbyt a bude mi to ležet doma tak mi v tom budou i ležet peníze. Otázka zní kdo by tohle udělal? :D U Amway nemáte žádný nutný nákup zboží. O tom soudu v UK jsem sice neslyšel ale ta čísla jsou, že to tak musím říci, nesmyslná. Ano pořád v konceptu Amway podnikám. A nesdělování příjmu VPA na plánu má taky své duvody. Lze tady vydělat miliony. O tom jsem se já třeba přesvědčil. Nicméně pokud někdo začíná a nejde mu to dělá chyby atd. Ale věří myšlence tak když na otázku odpoví, , mám z toho 500,-/měsíčně tak se mu do podnikání lidi zrovna nepohrnou. Problém české mentality je v tom že lidé chtějí něco za nic. Spousta z nich se registruje a pak sedí doma a nic nedělá maximálně prodají 2 výrobky a osloví 5 kamarádů. A na tomhle byznys nevybudujete teda. :D a oni jen sedí doma a čekají že jim ty milióny nějak naskáčou na to konto sami. Po pul roce toho nechaji a píšou na internet jak je Amway blbost. :)

      Vymazat
  5. ...a bude růst až do závratných výšin, až se to všechno zřítí a nově vstoupivší nahoře této pyramidy si nabijí kokos, ustojí to jen ti dole, co jsou v systému dlouho a mají svou "síť" vybudovanou.
    V roce 1996 jsem přišel do styku s bývalým spolužákem, který se zhlédnul v Amway. Mluvil o tom tak strojeně a fanaticky. Na dotaz ohledně ceny jejich výrobků nebyl vůbec konkrétní, jen přiznal, že je vyšší. Vzápětí to však omlouval snad jeho nejpoužívanějším spojením třech slov "je to koncentrát". Poslední kapkou bylo, když mi předváděl, jak jejich ústní sprej je tak všestranný, že si s ním vyleští brýle nebo z pokožky odstraní čmáranec od propisky... Protože jsem tehdy ještě neuměl říct rázně NE, tak jsem si od něj půjčil audiokazetu s nahrávkou semináře. Pak mi ještě podle jeho slov dal "dárek", vstupenky na seminář. Při loučení mi k mému údivu sdělil "...mám u tebe stovku za ten lístek". Po mém údivu ještě dodal "...to víš, za dobrý informace se platí."
    Když jsem přišel domů, pustil jsem si tu kazetu a rázem mi bylo jasné, kde čerpal své argumenty a formulace frází, když do mě v té vinárně víc jak hodinu hučel. Oželel jsem tento ztracený čas a druhý den ráno naklusal k němu domů, poděkoval a vrátil jak kazetu, tak i onu vzácnou vstupenku.
    Od té doby jsem ještě párkrát přišel do styku s podobnými lidmi, ale to už jsem opravdu rázně odpovídal NE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane Otakare, než nazvete nějaký systém pyramidou,měl byste nejprve pochopit základní rozdíl mezi MLM a pyramidovým systémem. Stačí najet do Wikipedie a tam si přečíst základní informece. Rozdílů mezi nimi je mnoho, ale už jenom ten fakt, že pyramida je dlouhodobě neudržitelný systém vyvrací vaše tvrzení.Prví firmou, která využívala MLM byla firma Nutrilite a to od roku 1934.Firma Amway původní marketingový plán zdokonalila a v roce 1972 koupila celou firmu Nutrilite. Ustanovení Federální obchodní komise z roku 1979 („93 F.T.C. 618 (1979)“) ustanovuje Amway jako legitimní obchodní příležitost.(Pyramida je nelegální!!) Můžete mi,prosím, sdělt,na jakém základě jste dospěl k vašemu tvrzení:...a bude růst až do závratných výšin, až se to všechno zřítí a nově vstoupivší nahoře této pyramidy si nabijí kokos.....?????

      Vymazat
    2. už v základu bych se zaměřil na to, proč tolik lidí označuje Amway za pyramidu. Je to z toho důvodu, jakým způsobem jsou verbovány nové "ovečky". Ve většině případů je to nátlakem. A dokonce jsem byl svědkem jak jeden z TOP se na semináři přiznal - při blahořečení aby dosáhl určitého stupně. Osobně nejsem proti tomuto systému, vadí mi pouze tento nátlak, který je dokonce top managmentem nabízen a tiše podporován. Ano nejvíce prodejů je emotivního charakteru ale měla by být kontrolována etika prodeje.

      Vymazat
    3. Etika je problémem lidí nikoli systému. Amway má snad světové nejsilnější etické kořeny ze všech nadnárodních společností. Od programu One by One po hesla zakladatelů. Bohužel jsou i lidé kteří doslova "verbuji" ale tem byznys moc nefunuje protože nátlakem vám nikdo obrat dělat nebude. A udržet nátlakem obrovskou skupinu taky nejde.

      Vymazat
  6. Otakare,nemluv do něčeho čemu vůbec nerozumíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý má svůj názor, stejně i pan Otakar. Mám zkušenosti ze sítí amway jako člen (ne dlouho, necelé 2roky) a mohu potvrdit, že ne všechny výrobky jsou tak kvalitní jak jsou některými obdivovači předváděny. Však si stačí jen uvědomit kolik je výrobní hodnota aby se zaplatilo tolik lidí ve schodku? Neříkám, že se tam nenajde kvalitnější zboží ale určitě bych vynechal argument, že na tom ušetřím!

      Vymazat
    2. Setkal jsem se s několika MLM systémy a většinou základní bodová tabulka končí na 21% při různém obratu. Pokud je předpokládaná úspora na reklamě 35% a pokud platí 35-21=14 tak je při obratu 1.000.000,- rozděleno 210.000,- mezi lidi ve spodních větvích a 140.000,- zbývá pro výplatu jednorázových odměn, aut, výplatu manažerům, sponzorům nebo jak se jim všem říká a dalších benefitů. Pokud to jsou peníze pouze nedané do reklamy, a kompenzační plán je sestaven správně, pak za stejnou cenu opravdu můžu mít kvalitnější výrobky. Pokud jako firma udělám koncentrát (a opravdu to spousta MLM firem dělá) pak firma ještě může ušetřit spoustu peněz na dopravě a balení - to jsou peníze čistě pro firmu.

      Amway a jiné renomované MLM mají kvalitní i průměrné produkty a jsou ochotní se podělit o zisk. Firma, která nemá dlouhodobě dobrý produkt skončí, ovšem firmy s historií mají větší šanci držet krok s dobou.

      Druhá věc nad kterou bych se pozastavil je otázka jak to, že někdo uspěje a někdo ne? A vězte, že pokud máte kvalitní společnost MLM, tak schopní lide uspějí v jakékoliv kvalitní společnosti MLM a jiným nepomůže ani 20let v té nejlepší MLM.

      Jinak Donald Trump když se ho ptali co by udělal, kdyby ze dne na den zkrachoval řekl: Vybral bych si nejlepší MLM společnost, vydělal bych první milion a zase investoval. -myslel to vážně?

      Těším se na plodné komentáře, jinak super blog ;)

      Vymazat
  7. Zdravím, začnu pár pravdivými citáty: Chytří lidé budují sítě, hloupí si hledají zaměstnání. Radši budu mít 1% z úsilí 100 lidí, než mít 100% z úsilí vlastního. Úspěšný člověk, je ten, který se sám sobě nevymlouvá.

    Jednoho dne jsem si uvědomil, jak by se na mě dnes už bývalý šéf podíval, kdybych mu řekl, že chci aby mi přidal 2 tisíce měsíčně na výplatu, tak jsem se musel smát. Když jsem se přidal k tomuto byznysu první měsíc jsem si přivydělal jen tak 4 tisíce a to jsem tomu věnoval hodinu týdně a oslovil dva kamarády z okolí. za půl roku jsem dal výpověd v práci a konečně získal tu vytouženou finanční svobodu a časovou nezávislost a osobně si myslím, že každý člověk hází špínu na to, v čem sám nedokázal uspět. Díky a přeji hezký den všem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obchodní model mám nastudovaný, jelikož přítelkyně se k Amway nakonec přidala - byť si myslím, že to není pro ni. Na druhou stanu si myslím, že se tam alespoň něčemu přiučí.

      Váš komentář beru trochu s nadhledem, dokáži si představit kolik by ti dva Vaši kamarádi museli věnovat peněz, kamarádů a hlavně času aby jen bylo dosaženo čistého zisku 4000Kč.

      Na jednom blogu o Amway byl článek o tom, kolik lidí nerozumí Amway a díky tomu šíří lži a pomluvy. Na druhou stranu - najde se pár lidí z Amway co doslova spamují blogy motivačním komentářem a neuvědomují si, že v podstatě dělají to, co sami jinde odsuzují.

      Byť příspěvek považuji za lživou "reklamu", nechám jej zde pro ostatní...

      Vymazat
    2. Záleží pokud berete 4000,- příjem z bodů, nebo z marže. 4000,- se dá udělat na marži, prodat pár kámošům a jejih kámošům zboží za 13tis. což v případě kosmetiky a vitamínů na vánoce udělá průměrně schopný jedinec. Navíc se to dá v pohodě udělat i v jiných systémech než amway, známá je distributor LRka a za měsíc dělá běžně kolem 5000,-. Pokud se člověk nebojí odmítnutí, tak se to dá. Jako přivýdělek mi to nepřijde špatné. Když to člověk zkusí tak alespoň vidí, že shánět kšefty a dělat na sebe není taková sranda jako ráno vstát do práce a každého 15tého dostat výplatu. Ano, spousta lidí to nedá, ale vysokou taky nedodělají všichni-ale dá se to. Jen pro zajímavost, u nás na škole byla úmrtnost 1/4 z aktuálního stavu každý rok (z pěti) a nebylo to pro to, že by vysoká nefungovala :)

      Vymazat
    3. Pár pravdivých citátů? U citátů je pravidlem, slušností, povinností uvést zdroj. To můžu citovat sebe a pokládat to za PRAVDU.
      Při verbování členů je kolem neuvěřitelná mlha, žádná otázka NENÍ zodpovězena konkrétně, pořád je omíláno: "dostnu se k tomu"
      Jakmile člověk nečte mezi řádky, prakticky se nic nedozví, protože se nezeptá. A když se zeptá, odpověď aby si z poloviny domyslel....

      NE!

      Vymazat
  8. Myslím,že je to stejné jako v každé oblasti života.Všichni máme potřebu si udělat na věci okolo nás názor a podle něj pak jednáme a mluvíme.V tom jsme asi všichni stejní, ovšem lišíme se v tom, na jakých základech své názory stavíme a jakou si dáme práci s tím zjistit si o dané věci fakta a prostudovat je. Z vlastní zkušenosti vím,že věci na první pohled vypadají jinak než jaké jsou a tak vás prosím,nedělejte to samé,co dělá např. většina spojujezdců neřidičů-mluví do řízení,řesně ví, co má řidič udělat a co udělal špatně, ale volant do ruky nikdy vevzali-a když se k tomu rozhodnoou, nestačí se divit, co všechno řízení auta obnáší....Takže radím, nedávejte na názory zde publikované od lidí, kteří o Amwei ví asi to samé, co chlapi v hospodě u piva...

    OdpovědětVymazat
  9. Nechci se tady moc rozepisovat, taky nemám rád dlouhé články.. Ale jen doporučení pro autora tohoto článku, než začnete psát dlouhé nesmyslné slohy, bylo by fajn, aby jste si zjistil více informací a nešířil neověřené informace.. ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. článek byl sepsán týden po tomto incidentu. Na rozdíl od jiných jsem u amway byl a opravdu jej zkusil. Bohužel mám z toho jen negativní pocity. Proto nepovažuji nic z toho uvedené za neověřené. Je to konkrétní a úsměvný zážitek.

      Vymazat
  10. Ja s Vami pane Simovici souhlasim. Jak je videt, tak tu reagovalo i nekolik Amway pracovniku, kteri samozrejme maji snahu stat za "Fair play" tohoto businessu. Ale jak Vy tak ja mame pravo vyjadrit svuj nazor na tento podivny zpusob podnikani a tahani penez z kamaradu a blizkeho okoli. Pokud jim to vyhovuje a bavi je tahani penez z lidi a falesne nadseni pro vec tak at si v tom pokracuji. Budou mit alespon narozdil od nas "tupcu" na duchod vystarano. Ja bych o tomto mohla vykladat, nebot moji pribuzni byli v teto "skvele" spolecnosti a bohuzel az po nekolika letech dospeli k nazoru , ze se jedna o klasicke vymyvani mozku. Take si ale prisli na super vydelky diky jejich obchodnimu umu, ale za jakou cenu ze? Hezky den preji Vam vsem. Radana

    OdpovědětVymazat
  11. nie všetci su vysokoškolsky profesori ne všetci doktory nie každa je krajčirka nie každy je autmechanik .... takže prečo by všetci malo byt milionari ???? doležite co človek chce a aku cestu si k svojmu cielu vyberie .. jeden školy druhy prax treti skusenost štvrty len tak skusy a uspeje .. doležita je praca bez nej nikto nemože čakat odmenu .. žiadnu .. a tak aj amway dala ludom šancu a ty ktory chceli a urobili tak maju svoje peniaze a ty ktory neuverili hladaju šance inde . krasny den všetkym :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Mam dotaz.........proc neexistujou stranky se zbozim teto firmy? ke kterym bych se moh dostat bez zaplaceni toho poplatku i kdyz vratneho.......ja nepotrebuju videt ceny vyrobku primarne me zajma kvalita zbozi coz se da na intenetu snadno zistit pouhym srovnavanim stejnych produktu od ruznych znacek..........osobne sem absolvoval schuzku a nelibi se mi ze hned mam tahat lidi kdyz sam nemam overene zbozi jen slovo vykladajiciho.........coz je mimochodem bezny standard na schuzce 2 rict di dom a sepis seznam priste uz treba muzes nekoho privest........nechci nikoho vodit at je na me pak nasrany ze sem ho navez do neceho kde muze jen nakoupit shity.........v okamziku ze mam proverene zbozi klidne at se nasere ja mu chtel pomoct do te doby trhnete si.........chci tu stranku, jak ji nekdo ma prosim poslete odkaz dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, zkuste www.amway.cz, najdete tam kompletní informace vč. maloobchodních cen.

      Vymazat
  13. Alticor, Amway, dobré či špatné?
    Celkově mi způsob výdělku připadal logický a velmi zajímavý. Je tu ale problém v tom, že tam, kam jsem měla možnost nahlédnout, to bylo řízeno živnostníky a to tak, že za všechno je poplatek, dokud Vás nevysají úplně. Začalo to vstupním poplatkem 230 Kč za údajný balíček s přihlašovacími údaji (balíček nikdy nepřišel), dále účast na semináři, za pronájem sálu 60 Kč, v sále byla prezentace, která byla údajně na vysoké úrovni...to co předvedla přednášející bylo otřesné, následovalo vystoupení pána, který měl mobil starší než já a vychozené boty, ale tvrdil, jak se má teď strašně dobře a vydělává spousty peněz. Paní, která mě měla na svědomí, konkrétně Ing. Petra Dubná ze Sobůlek, to dělala chytře, vždy Vám zapůjčí nějakou knížku - ta byla také úplný brak, její obsah by šel shrnout do 1 odstavce - a Vy se sní pak chcete sejít, abyste jí danou věc - knížky či CD - vrátili. Všem doporučuji, nikomu nic neplatit. Stálo mě to naštěstí jen pár peněz, ale byly vyhozené do koše. Budou Vám nabízet spoustu super seminářů za šílené peníze, ale jsou k ničemu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odvážím se některé prodávající přirovnat s kauzou "šmejdi". Firma může být solidní ale pokud si nedovede nastolit pořádek ve vlastních prodejcích, dopadne to jen negativním postojem. Stále platí negativní reklama, taky reklama?

      Vymazat
    2. Kopretinka ...jo bez peněz nikam nelez,zajímvá debata, ale bez vloženého "kapitálu" pomyslně řečeno,nemá normální člověk šanci - chceš dělat??? Tak pojď - ale ne za podmínek, že musím zaplatit, odkoupit apod.....chápu leccos, ale od začátku by mě ani trochu nebavilo dělat ještě na někoho - to radši budu tahat někde koštětem (12.000.-) to je dnes slušný příjem pro ženskou - převléknu a také jsem v tu ránu "za dámu" nikdo na mě nepozná, že uklizím - ale nebudu nikoho tlačit do něčeho, ne lidi ani za nic. Kde mají lidé vzít na ty drahé produkty???? Slyšela jsem dost přednášek, jsou to vše jen fráze,naučená slova, finty - nic upřímného. Není lepší, když mě prodavačk s jistou nonšalanci a od srdce nabídne kus flákoty v krámě???

      Vymazat
    3. Hezký večer, dnes jsem měla také setkání s paní a nakonec z ní vylezlo, že se jedná o Alticor/Amway. Vstupní poplatek prý 739 Kč + 1.nákup - 3,5 tis. nebo 6 tis. (mínus 10%) a nebo 11 tis. Kč(mínus 20%).

      Vymazat
  14. Tomas: jeden tragikomický článek za druhým :-) hlavně ten poslední Kopretinky, která má názor a návod pro lidi, kteří se nebojí pracovat a chtějí mít dostatek peněz pro svojí rodinu :-)

    OdpovědětVymazat
  15. ved vy ani neviete o co ide kto to nerobi aktivne nebude uspesny. jato robim 4 roky a z toho uzpol roka naplno nemam pracu iba biznis. kazdy ma odpisoval taku hlupost robit nebudes mat peniaze strata casu rob normalne a budes mat co chces .teraz sa rano zobudim dam si stretnutie nejake a je to skupina rastie som leader aty co zavidia co uz ich problem

    OdpovědětVymazat
  16. Předem se omlouvám všem, kterých se může můj příspěvek dotknout. prosím neberte to osobně.
    Způsob podnikání, o kterém se zde vede řeč je obdoba osobního franšízingu.
    Franchisový systém (franšíza) – jeho rozvoj je založen na síti samostatných hospodářských subjektů sdružených pod společnou firemní značkou, a jenž vyvíjí činnost na základě jednotných standardů. Jedná se tedy o obchodní činnost , kterou vykonávají jednotlivé osoby formou duplikace již zavedeného systému.
    Tato obchodní činnost je zcela běžná v okolních státech již desítky let a úspěšně se dále rozvíjí, protože přináší lidem úspory. Ten kdo nemá se systémem dobré zkušenosti byl patrně kontaktován osobou, která chtěla v krátkém čase bez většího úsilí získat velké odměny. Takovýto lidé se však vyskytují i jiných oborech podnikání.
    Tato výdělečná činnost skutečně není pro každého vhodná, tak jako všechny další výdělečné činnosti. Každý z nás máme jiné vlohy, schopnosti a dovednosti. Máme taky svůj vlastní úsudek. Pokud mi nabízená věc nezajímá a nesedí mi, tak ji odmítnu. Není vhodné ji očerňovat, neboť mnoha dalším lidem může vyřešit nebo zlepšit jejich finanční situaci. Někteří mluvíte o nátlaku. To do tohoto systému skutečně nepatří. Vezměte si však jakému nátlaku jste denodenně vystaveni v médiích - myslím tím reklamy. Jak se proti tomuto bránit?
    Jedná se o obchodní

    OdpovědětVymazat
  17. Potkala mě obdobná zkušenost. Jednoho den mi volala slečna, že pro mě má nabídku dlouhodobější práce, ale že se to nedá lehce vysvětlit po telefonu, a tak jestli se můžeme sejít. Ač s pochybami jsem souhlasila.
    Na schůzku jsem se dostavila hned druhý den navečer. Již při příchodu mi bylo divné, že je tam tolik lidí. Dozvěděla jsem se, že je to vlastně jakýsi společný "meeting" společnosti Alticor (s členy a jejich "oběťmi", jak bych to nazvala).
    No a pak, abych to zkrátila, celou skupinku začali jednoduše "lanařit" na výhodné nákupy, ale zejména nám neustále dokola celé dvě hodiny opakovali, jak dobře a hodně to bude vynášet, až se do toho pustíme.
    Byla sem už na této schůzi přesvědčená, že se do tohoto projektu, jak říkali, nechci zapojit.
    Ani mi nedali chvilku na vydechnutí a už se se mnou slečna domlouvala na další schůzku hned druhý den a než jsem se nadála byla schůzka domluvena! Ani sem se nestihla nadechnout.
    Hned druhý den ráno jsem slečně volala a schůzku zrušila, protože mi to přijde spíš jako "lanaření" mých známých než jako solidní nabídka!!! Navíc sama takovéhle lidi úplně nesnáším! Jen se vás snaží stáhnout do nekončícího kruhu!
    Ale jako zkušenost dobrý, alespoň se příště už nedám přesvědčit .

    OdpovědětVymazat
  18. Zijeme vo svete kde je dnes naozaj vsetko mozne ,len nasa predstavivost nas obmedzuje. Za seba mozem povedat ,ze som rad ,ze existuje firma ako je amway ,ktora ludom dava prilezitost dostiahnut niecoho s minimalnymi nakladmi ,co nedava ziadna ina prilezitost. To ,ze to vsetci nepochopia je jasne ,ale aj dobre. Co sa tyka terminu piramidy ,ktoru neznali a vsetci co plan nepochopili amwayu prisudzuju si musia polozit zakonite otazku ,co to ta stromova struktura je. Potom uz sa len treba pozriet na strukturu firmy ,kde pracujete ako zamestnanec ,aby ste si videli ,ze kde sa nachadzate v tom sietovom marketingu vasej firmy .Pretoze kazda firma ktora je uspesnejsia vytvara siete zakaznikov. Cize mozeme povedat ,ze kazdy biznis ma nejaku strukturu a najcastejsie prave piramidovu. Dokonca spolocnost ma piramidovu strukturu. Omyl ktory sa robi pri oznaceni piramida je ten ,ze sa v skutocnosti mysli ponziho schema ,ktora je nelegalna. Na insternete si mozete vela o tom precitat a rozdiel medzi nimi. Co sa tyka tych ,ktorych tak strasne lakali a nezlakali ,tak tych by som sa spytal ,ze co v zivote takeho svetaborneho dokazali ,ze niekto by ich mal zaujem zlakat ,aby na neho "robili" . To ,ze vam niekto dal prilezitost je fain a vy ste rozhodli ,ze to nie je pre vas ok. Kazdy clovek co niecomu nerozumie ,zacne to kritizovat ,taky sme zial ludia. Keby nic insie ,tak amway dokazala mobilizovat 4 miliony ludi ,ktory zacali pouzivat ekologickejsie produkty a tym pomoct nasej maticke Zemi.

    Kazdy kto pochopi plan a aspon to vyskusa ,tak sa mu otvoria dvere do vzdelavacieho systemu ,ktory ho posunie na uroven ,ktoru by bez toho systemu mozno nikdy nedosiahol. V systeme je velmi vela informacii ,ktore jedincovi pomozu ujasnit si veci v zivote a pochopit preco sa ludom nedari. Ak sa ste niekedy chceli zmenit svet ,tak tymto sposobom to pojde ,ale bude to chciet aktivitu. Dokonca ani v loterii sa neda vyhrat ,kym si nepodate los. Cize aktivitu treba vsade. Ak vas niekto do niecoho tlacil ,tak to je uz skoda ,ze to musel spravit podobne ako mama vas niekedy sa snazila pekne poprosit ,aby ste sli vyniest kos a vy a nie a nie. Tak to povedala hlasnejsie a mozno potom ste sli. To ,ze sa nedokazete pohnut znamena ,ze bud nemate motivaciu sa pohnut ,alebo sa bojite pohnut. Tak ako sa da utekat pred niecim sa da utekat aj za niecim a oboje funguje.

    Som predsvedceny o tom ,ze s touto prilezitostou sa da zmenit svet k lepsiemu. Neraz sa stalo v biznise ,ze zid ,zasponzoroval moslima a moslim krestana a takto sa vytvara mier v spolocnosti. Pretoze biznis zida ,je aj biznisom moslima a aj krestana ,tak maju uprimny spolocny zaujem ,aby to fungovala co najlepsie a najlepsie to funguje vtedy ,ked sa odstrania predsudky a bariery.

    Ku koncu by som chcel prebrat ,to ,co kto riskuje ,ked sa zapoji ,pretoze nie vela biznisov ma riziko 0. Vyrobky sa daju vratit ,licencia sa da vratit. Na vyrobky je zaruka aj na licenciu je zaruka. Tak kde je ten risk? biznis ktory vas stoji 2,50 eura mesacne na to ,aby vam obchod fungoval ,je nonsens. Skuste si zacat nieco rozbehnut ,aby ste videli kolko nakladov vas to bude stat...

    Oblubena veta zakladatelov je ,ze ked je sen dostatocne velky na faktoch nezalezi. Nezalezi ,ci ste nizky ,ci ste vysoky ,ci ste pekny ,alebo menej. Nezalezi ci ste vozickar, alebo slepi ,pretoze aj tito ten biznis dokazali vybudovat do velkych urovni. Nepocuvajte ludi ,ktory tvrdia ,ze to nefunguje. TO ,co nefunguje su ti samotni ludia co to tvrdia a pre nich to nefunguje.

    OdpovědětVymazat